Reklamasjon

REKLAMASJON

 

REKLAMASJON AV KUNST 

Denne seksjonen omhandler kjøp av trykk eller orginale malerier som er laget av kunstner Rune Furelid eller andre kunstnere som er representert i nettbutikken www.gatestrek.no

Reklamasjon
Når du handler trykk, orginale malerier eller annen kunst som er laget av Rune Furelid gjennom Gatestrek.no får du samme reklamasjonsrett som i alle andre butikker i Norge. Det vil si 2 års reklamasjonstid.

Retur/åpent kjøp
Du har åpent kjøp med full returrett innen 14 dager. Du får pengene tilbake dersom du ikke ønsker å bytte i en ny vare. Bruker du angrerettloven er det ditt ansvar som kunde å dekke retur porto. Har du andre spørsmål angående angrefrist/retur av varer kan du kontakte kundeservice på kundeservice@gatestrek.no


Slik går du frem ved retur
Det følger med en returseddel i forsendelsen med opplysninger om hvordan du skal gå frem og hvilke opplysninger vi trenger fra deg.

Send oss en epost på kundeservice@gatestrek.no dersom du ønsker tilsendt nytt returskjema.

Slik går du frem for å fylle ut skjemaet:
Fyll inn ordrenummer samt ditt kundenummer med fakturanummeret.
Fyll inn kontonummeret ditt dersom det er snakk om at du skal ha refundert penger fra oss.
Fyll inn antall, varenavn og samt returkode i skjemaet under "Jeg returnerer".

Dersom grunnen til retur er skade på kunstverket må du fylle inn varenummer, varenavn, returkode og pris i feltet for skademelding på returseddelen. (Husk også at du må legge ved skademelding utfylt av posten eller budfirma).

Når dette er gjort er du klar til å returnere varen til oss i original emballasje sammen med returseddel.
Se også returinformasjon på skjemaet ditt. Du er selv ansvarlig for returforsendelsen og må betale porto, dersom det er en reklamasjon vil vi refundere portoutlegget du har.
Det er viktig at du sender oss en epost på kundeservice@gatestrek.no når du har gjort dette slik at vi får beskjed om at varen du returnerer er på vei til oss. Du kan også returnere epost du fikk fra oss når du handlet produktet, ordrebekreftelsen fra oss, og velge alternativet "forward" og skrive epost adressen kundeservice@gatestrek.no. Hugs å skrive inn varenavn og varenummer for varen du ønsker å returnere. 

Vi vil også understreke at du ikke kan returnere varer som har en kjøpesum under 300,- norske kroner. 

Vi forsøker å behandle din retur fortløpende men vil be om forståelse for at en retur kan ta mellom 1-3 uker å behandle.